(。◕‿◕)ღ♥eLsa moimoi Music♥ღ(◕‿◕。)ღ


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

ღ(。◕‿◕)ღ♥ WelcuM to eLsa moimoi BloG SpaCe ♥ღ(◕‿◕。)ღ

ThankzzzzZZzzz to all of u who owez come visit my blog,support me... ..
Love u all, muackzzZzzzz.. ..

ღ(。◕‿◕)ღ♥eLsa moimoi Profile♥ღ(◕‿◕。)ღ

My photo
KL, Selangor, Malaysia
A simple girl... A simple sagittarius girl... got a big big eyes... n a long long hair... likes freely, warm, happy... Is just only that simple luo\(^O^)/

Friday, June 25, 2010

@URNOBODY@ Charlene Choi (蔡卓妍) - 你的吻好甜








如 果我们都不说结束
是不是就算一见如故
分享每天发生
只要想一想就很幸福
轻轻一天使送礼物
像一只蝴蝶翩翩起舞
我不确定什么 感觉
但我知道我这次很在乎
我静静坐在身 边
就算这一刻根本不是爱
是上天安 排
让我
从幻觉变实在
今 天明天 和很多人擦肩
我只想和每天见面
我们没有约定过什么
却像是约定过 永远

★(MUSIC)★

轻轻一天使送礼物
像一只蝴蝶翩翩起舞
我不确定在不在 乎
但我知道我真很在乎
我静静坐在身边
就算这一刻 根本不是爱
是上天安排
让我
从 幻觉变实在
今天明天 和很多人擦肩
我只想和每天见面
虽然没有表示过什么
只 是进展到了心照不宣
我对感觉
不 止是

No comments:

Post a Comment