(。◕‿◕)ღ♥eLsa moimoi Music♥ღ(◕‿◕。)ღ


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

ღ(。◕‿◕)ღ♥ WelcuM to eLsa moimoi BloG SpaCe ♥ღ(◕‿◕。)ღ

ThankzzzzZZzzz to all of u who owez come visit my blog,support me... ..
Love u all, muackzzZzzzz.. ..

ღ(。◕‿◕)ღ♥eLsa moimoi Profile♥ღ(◕‿◕。)ღ

My photo
KL, Selangor, Malaysia
A simple girl... A simple sagittarius girl... got a big big eyes... n a long long hair... likes freely, warm, happy... Is just only that simple luo\(^O^)/

Wednesday, June 23, 2010

喜欢酱滴天气... ..冷冷滴... ..♥

今早起来,感觉冷冷滴,呼呼~
我超喜欢酱滴天气了~
心情当然也是快乐滴~

刚刚和小妹用过午餐,她超好命滴~
竟 然才刚刚睡醒噢... ..
和她约好了,这个星期六去做脸部测试~
期待~ 期待~
喜欢~
喜欢和家人滴感觉~
或许我太久没试过了~
我爱我滴家人,爱你们哦~

回到公司,看看外面滴天气,坐在办公室里冷冷滴~
这种感觉蛮舒服滴,我喜 欢~
我好希望这种冷冷滴感觉持续下去~
好希望~
好希望噢~

No comments:

Post a Comment