(。◕‿◕)ღ♥eLsa moimoi Music♥ღ(◕‿◕。)ღ


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

ღ(。◕‿◕)ღ♥ WelcuM to eLsa moimoi BloG SpaCe ♥ღ(◕‿◕。)ღ

ThankzzzzZZzzz to all of u who owez come visit my blog,support me... ..
Love u all, muackzzZzzzz.. ..

ღ(。◕‿◕)ღ♥eLsa moimoi Profile♥ღ(◕‿◕。)ღ

My photo
KL, Selangor, Malaysia
A simple girl... A simple sagittarius girl... got a big big eyes... n a long long hair... likes freely, warm, happy... Is just only that simple luo\(^O^)/

Sunday, August 22, 2010

这是我吗?


我不喜欢说话却每天说最多的话,我不喜欢笑却总笑个不停,身边的每 个人都说我的生活好快乐,于是我也就认为自己真的快乐。可是为什么我会在一大群朋友中突然地就沉默,为什么在人群中看到个相似的背影就难过,看见路旁的树叶疯狂地掉叶子,我就忘记了说话,看见天色渐晚路上暖黄色的灯火就忘记了自己原来的方向...

No comments:

Post a Comment